Sunday 25 November 2012

BILLBOARD ANWAR SUDAH CUKUP MENAKUTKAN SETAN YANG DIKENALI!



 
Politik longkang ,politik busuk ,politik bacul dari musuh  yang ketakutan akan tawaran hebat PR dari diketauhui oleh rakyat jelata mungkin menjadi punca sehingga  mereka mengkhianat Billboard yang di pasang di KM 383.4. Lebuhraya PLUS Utara-Selatan menuju Utara sebelum R&R Behrang.
Inilah wajah setan setan yang dikenali,berperangai hodoh busuk sampai ke usus, menurut sumber angkara samseng yang bertopeng setan inilah yang menyebabkan Bilboard yang berdiri megah itu telah runtuh menyembah bumi.
Bilboard yang ditulis janji Pakatan Rakyat akan menurunkan harga minyak jika berjaya menawan Putra Jaya mungkin telah mengerunkan seteru politik PR sehingga memaksa ia dikihanati oleh pihak pihak tertentu.
Jelas satu tindakan yang bermotif politik serta  kurang matang dari setan setan kerana takut akan kebangkitan rakyat kerana janji yang ditulis pada billboard itu dan pertanda jelas musuh politik PR takut pada bayang bayang sendiri dengan tindakan itu. Terbukti janji janji dari Anwar Ibrahim ini ada asasnya.
Belum pernah dalam sejarah kita dengar billbaord yang di pasang oleh Barisan Nasional  seperti " Ini satu projek Barisan Nasional "menyembah bumi angkara perbuatan khianat .Ini menujukan sikap matang dari orang orang PR yang didik supaya berakhlak mulia dan baik.
Biarlah hari ini tumbang satu bilboard harap esok Pakatan Rakyat dapat dirikan lagi banyak billboard seperti ini moga apa mesej yang hendak diketengahkan akan sampai kepada rakyat. 
Penulis berharap  dengan tumbangnya bilboard itu ia juga akan di ikuti tumbangnya Umno/BN pada PRU 13 ini insha-allah.

No comments:

Post a Comment