Tuesday 21 May 2013

KONGRES NASIONAL KE 9 ! 24&25 MEI








Tema hitam di Kongres KEADILAN 24 & 25 Mei ini
KUALA LUMPUR, 21 MEI: Kongres Nasional KEADILAN ke-9 akan diadakan pada 24 dan 25 Mei 2013 bertempat di Dewan Sivik MBPJ (Majlis Bandaraya Petaling Jaya)
Kongres KEADILAN kali ini membawa warna tema hitam dengan slogan ‘Suara Rakyat, Suara Keramat’ simbol kebangkitan rakyat bagi menuntut pilihan raya yang bersih dan adil.
Presiden KEADILAN, Datuk Seri Dr Wan Azizah akan menyampaikan ucaptama pada hari Sabtu jam 8.30 pagi sekaligus merasmikan Kongres Nasional Tahunan KEADILAN ke-9.
Perasmian bersama Kongres AMK dan Wanita akan disempurnakan Timbalan Presiden KEADILAN, Mohamed Azmin Ali pada hari Jumaat jam 2 petang.
Pendaftaran boleh dibuat bermula jam 10 pagi. Dijangka lebih 2,500 perwakilan dan pemerhati serta jemputan khas dari luar negara akan hadir.
Ibu pejabat KEADILAN juga akan membuat siaran langsung (livestream) bagi upacara perasmian Kongres Nasional Tahunan KEADILAN kali ke-9.
Untuk mendapatkan sebarang maklumat digalakkan untuk menghubungi urusetia program di talian 012-6541415 (Syed Shah) atau emel kepada Pengurus Operasi ibu pejabat KEADILAN di alamat nurulhuda@keadilanrakyat.org

No comments:

Post a Comment